Shop Mobile More Submit  Join Login
About Hobbyist Artist AnonymousBelgium Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Core Membership
Statistics 103 Deviations 1,142 Comments 4,482 Pageviews
×

Newest Deviations

Favourites

Groups

Activity


  • Listening to: Ben howard - Promise
  • Reading: Number 9
  • Watching: TLOK finale over and over and over...
  • Playing: GTA 5 online
  • Eating: ...
  • Drinking: ...
So i know i have not been submitting any art on my DA account lately and i will explain why...

So the weather where i live has been shitty for so long it is just raining day in day out and i need some sun!Korra Epic Freakout Scream Plz 
But that's why i can't take any schleich pics, And i want to take some pics in the snow with the schleich seals and polar bears and soooo much more but the weather... 

And i have not been uploading some traditional art because everything i draw is just way to personal lately and i have been improving so much and i just want to upload something but all the stuff that i draw is just not good... But maybe someday in the future i will draw something amazing and show the world... Ok i'm getting of track here.

And the third reason for my absence is a lack of time. With teaching, training, evening classes and everything in between i'm a little busy to make a serious art work but i do sketch allot maybe i'll upload some doodles i don't know you tell me what you think of that.

The last thing i want to talk about is TLOK i don't know if any of you watches the legend of korra, but i am in love with that show because i grew up with the legend of aang and this is the follow up from that. But on friday they aired the finale of season 4 and now the show is over and the creators are NEVER gonna make a show like ATLA or TLOK again and i'm just sooo sad but happy at the same time that i was one of the many lucky children to grow up with the two shows i watched ATLA when i was a kid and TLOK when i was a teenager-young adult. So yeah, but if you do watch the show then please let me know your thoughts about the finale and just the whole series in general. I really love how the creators Mike and Bryan gave us an open ending so we can kinda choose what way they will go. But i'm not gonna spoil anything.Lin Beifong Emote (DAT FACE DOE) 

So that was all i wanted to share with you.
I hope you have a merry christmas and a happy new year!!   :3 

*teleports to the avatar world* bye suckerss!!! *lives happily ever after*It's...canon? 

deviantID

I-AmAnonymous's Profile Picture
I-AmAnonymous
Anonymous
Artist | Hobbyist
Belgium
I am a very down to earth kinda person who loves drawing and i love discovering new things and adventure, And my animals are my big love ,...
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:icona-m-a-p:
A-M-A-P Featured By Owner Dec 22, 2014  Professional Digital Artist
Hello my fellow deviant! :) I want to personally invite you to join my wonderful group ( FantasyLegends ) and to submit your fine art with us! We accept all types! Nod  Also, may I ask that you kindly make a donation to me because I would like to make this a Super-Group in time! La la la la  If so, click this link: abalamanderson.deviantart.com/… and I'll also gladly feature you too! 

Also, I have sent you a wonderful nice little pet Llama. I also Fav'd some of your work and I became a Watcher! Wink/Razz  Oh my, I just loaded you up with some awesomeness!!!! :happybounce: 

Cheers my friend and have a wonderful Merry Christmas and an awesome New Year and thanks so very much in advance, should you donate and/or join my group! La la la la 
Llama-Emoji-12 (Left and Right) [V1] Merry christmas everybody Ice Slide 
Reply
:iconi-amanonymous:
I-AmAnonymous Featured By Owner Dec 22, 2014  Hobbyist
Thanks for everything and i will definitly follow the group!:)
But not donate i'm sorry i just dont have money for that
Reply
:iconlostworlddr:
LostworldDR Featured By Owner Nov 22, 2014
can you be part of my watch list?
Reply
:iconlittlevillagewolf:
littlevillagewolf Featured By Owner Nov 9, 2014  Hobbyist Digital Artist
Happy B-Day :D:party:
Reply
:iconi-amanonymous:
I-AmAnonymous Featured By Owner Nov 16, 2014  Hobbyist
Thank you Huggle! 
Reply
:iconlittlevillagewolf:
littlevillagewolf Featured By Owner Nov 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
you're welcome ^^
Reply
:icontrojanvirus-exe:
trojanvirus-exe Featured By Owner Sep 24, 2014  Hobbyist General Artist
hey, how are you doing?
Reply
:iconi-amanonymous:
I-AmAnonymous Featured By Owner Sep 25, 2014  Hobbyist
Fine :)
And you?
btw thanks for watching me
Reply
:iconspyderagon:
Spyderagon Featured By Owner Nov 9, 2013  Student General Artist

Here, have a birthday llama: Walking llama 

Enjoy!

llama cancan llama cancan llama cancan 

Reply
:iconi-amanonymous:
I-AmAnonymous Featured By Owner Nov 9, 2013  Hobbyist
thanks ;D
Reply
Add a Comment: